Dijous presumit: cotxe de Lego

Aquest és el cotxe de Lego que en Jan ha fet tot solet. Em meravello de la capacitat que tenen per aprendre allò que més els interessa…

DSC_0737
Anuncis

5 pensaments sobre “Dijous presumit: cotxe de Lego

  1. Bueno, va para enginiero!
    Els meus mai han sigut de lego, i mira que ho he intentat hé. Es una juguina meravellosa, però què li ferem, a casa meva són els Playmobils que triomfen.
    Felicitats al teu enginier!

    M'agrada

  2. Gràcies, Sabrina i Marvan!
    Marvan, els clics també triomfen a casa!! I això del Lego, per dir-te que em prou feines sé com funciona la direcció del meu cotxe, quan el veig a ell fent aquestes coses, penso… realment és l'interès el que et fa aprendre!! Per això, jo no en sabré mai, de cotxes! Què hi farem!!

    M'agrada

Deixa un comentari

